بانوان ورزشکار دانشگاه با 45 تیم از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به رقابت پرداختند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تیم دارت بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مسابقات دارت امپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت (بانوان) با 45 تیم از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به رقابت پرداختد.
فاطمه اعتمادی سرپرست و مریم نظری، طیبه مقبل، اعظم علیشاه و فهیمه پهلوان اعضای این تیم بودند که در این مسابقات در گروه های تعیین شده به رقابت پرداختند و با توجه به نتایج به دست آمده تیم دارت بانوان دانشگاه به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافتند.
روابط عمومی دانشگاه کسب این موفقیت را بانوان ورزشکار دانشگاه تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی موفقیت روزافزون دارد.
لینک کوتاه خبر :