بازدید و نظارت عالیه معاون بهداشتی دانشگاه از حوزه سلامت شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در ادامه دور دوم نظارت های عالیه معاونت بهداشتی دانشگاه از حوزه بهداشت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه؛ دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی معاونت و سایر مدیران گروه ها و اعضای تیم نظارت با حضور در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، فرایند اجرای برنامه های مختلف بهداشتی را در این شهرستان مورد ارزیابی قرار دادند.
در ابتدای این نشست گزارشی از روند نتایج مصوبات نظارت عالیه قبلی، شاخص ها و وضعیت عملکرد واحدهای فنی مختلف ارائه گردید و در ادامه واحدهای فنی شهرستان به تفکیک، توضیحات موردنیاز درخصوص گزارش ارائه شده و مسائل موجود را بیان نمودند و دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه گزارشی درراستای وضعیت مربوط به امور مالی، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی ارائه کرد.
در پایان جلسه، دکتر کسائیان ضمن قدردانی از زحمات مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان سرخه و قول مساعد برای پیگیری تامین اعتبار و رفع مسائل آزمایشگاهی، پرسنلی و...؛ تاکید نمود: با توجه به شرایط موجود، باید فعالیت خود را براساس شرح وظایف محوله با جدیت پیگیری نمایند تا شاهد ارتقای بیش از پیش کمیت و کیفیت شاخص ها در سطح شهرستان و دانشگاه و ارائه خدمات بهینه به مردم و مراجعان باشیم.