بازدید نمایندگان هیات بورد رشته HSE وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده بهداشت دامغان

بازدید نمایندگان هیات بورد رشته HSE وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده بهداشت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر میرزایی، دکتر ابراهیمی پور و دکتر اسلامی نمایندگان هیأت بورد رشته مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت بهدشت، درمان و آموزش پزشکی در روز سه شنبه سیزدهم تیر ماه سال جاری درراستای راه اندازی رشته HSE در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته از دانشکده بهداشت مستقر در دامغان بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، نشستی با حضور دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر ناصحی نیا رئیس دانشکده بهداشت، مسئولان دانشکده و مدیران گروه های آموزشی برگزار شد و رئیس دانشکده بهداشت ضمن خیر مقدم به معاون آموزشی و مایندگان هیأت بورد رشته مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت بهدشت، به معرفی دانشکده بهداشت، امکانات و ظرفیت های علمی و تحقیقاتی موجود پرداخت.

سپس نمایندگان هیأت بورد رهنمودهای لازم را در خصوص تشکیل گروه مستقل آموزشی HSE ارائه نمودند و با همراهی مسئولان و اعضاء هیات علمی این دانشکده به بازدید محیطی از امکانات، فضاهای آموزشی، آزمایشگاه ها و کتابخانه دانشکده پرداختند.

نشست جمع بندی نیز در خصوص نیاز استان سمنان با توجه به دارا بودن شهرک های صنعتی متعدد و لزوم راه اندازی رشته HSE و تکمیل امکانات موجود در آزمایشگاه ایمنی دانشکده بهداشت بحث و تبادل نظر شد و تصمیم گیری قطعی در خصوص موافقت با راه اندازی رشته HSE در دانشکده بهداشت دامغان منوط به تکمیل مستندات لازم و تشکیل جلسه هیأت بورد گردید.

  • کد خبر : 45149
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *