بازدید میدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در روستای مومن آباد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هیئت امنایی روستای مومن آباد با حضور دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، مومن آبادی رئیس شورای اسلامی، موسوی دهیار مومن آباد و فاضلی کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در دهیاری روستای مومن آباد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن تبریک هفته سلامت درراستای شعار این هفته " سلامت برای همه با پزشکی خانواده " مطالبی بیان کرد و به بیان مزیت های برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع پرداخت.
فاضلی کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در خصوص اهم آسیب های اجتماعی شناخته شده درمومن آباد (همسر آزاری-اعتیاد و خودکشی) مطالبی بیان و سپس رئیس شورا و دهیار مومن آباد مطالبی در خصوص آسیب های اجتماعی در سطح روستا بیان کرده و پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه خانواده های افراد آسیب پذیر در سطح روستا ارائه دادند.
در پایان برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هفته ملی جمعیت و رفع چالش ها و مسائل منطقه انجام شد و سپس بازدید میدانی از پارک و فضای سبز روستا در جهت بررسی مشکل پخش زباله و کاغذ توشط رئیس شبکه بهداشت به اتفاق رئیس شورا و دهیار صورت گرفت.