بازدید معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه از دانشکده تغذیه و علوم غذایی مستقر در آرادان

بازدید معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه از دانشکده تغذیه و علوم غذایی مستقر در آرادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری دکتر خالقیان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دانشکده تغذیه و علوم غذایی مستقر در آرادان بازدید کرد.

در بازدید از دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان که جوادی فر مدیر امور دانشجویی و تجلی مدیر امور فرهنگی دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه را همراهی کردند، نشستی با حضور دکتر یوسفی رئیس دانشکده تغذیه، علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دتر ریاست دانشکده برگزار شد.

رئیس دانشکده تغذیه، علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی ضمن خیرمقدم به معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و مدیران معاونت مربوطه، گزارشی از وضعیت و شرایط کنونی دانشکده ارائه نمود و حاضران در جلسه پیرامون امور فرهنگی دانشجویان، ایاب و ذهاب، اردوی دانشجویی، خوابگاه ها و سایر مسائل مربوط به امور دانشجویی بحث و تبادل نظر نمودند و دکتر علی خالقیان به بیان رهنمدها و راهکارهای لازم درراستای بهبود بیش از پیش شرایط رفاه، فرهنگی و... دانشجویان دانشکده پرداخت.

بازدید از خوابگاه در دست احداث خواهران و خوابگاه برادران از دیگر برنامه های این سفر بود.

  • کد خبر : 56110
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *