بازدید معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از دانشکده های تغذیه و علوم غذایی آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه سال جاری دکتر حاج حسنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به اتفاق جوادی فر مدیر دانشجویی و تجلی مدیر فرهنگی از دانشکده های تغذیه و علوم غذایی بازدید کرد.
ابتدا در نشستی که در دفتر رئیس دانشکده تغذیه ،علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی با حضور دانشجویان تشکیل شد، .دکتر فغفوری رئیس این دانشکده ضمن خیر مقدم به معاون دانشجویی فرهنگی و هیات همراه، گزارشی از وضعیت رفاهی، فرهنگی ،آموزشی و ... این دانشکده ارائه و در ادامه دانشجویان مسائل خود را مطرح نمودند.
سپس پیرامون موضوعات مطرح شده تبادل نظر شد و دکتر حاج حسنی توصیه و راهکارهای لازم را ارائه نمود و در پایان از خوابگاه دخترانه الزهراء بازدید بعمل آمد.