بازدید معاون بهداشتی دانشگاه از مراکز خدمات جامع سلامت مومن آباد و شهدای سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 21 فروردین 1402 دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مهندس دارایی معاون فنی مرکز بهداشت استان از اجرای برنامه ها و نحوه ارائه خدمات بهداشتی در شهرستان سرخه بازدید نمودند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشکر از عملکرد مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت اظهار امیدواری کرد: با وجود پتانسیل های موجود و تعامل سازنده بین بخشی، ارتقای شاخص ها در راستای افزایش سلامت مردم منطقه تا پایان سال جاری محقق شود.
دکتر سید سعید کسائیان گفت: تیم مدیریتی و ستادی شهرستان باید با سیاستگذاری و برنامه ریزی های خود بیش از پیش سعی در بالا بردن سطح آگاهی و دانش کارکنان محیطی در زمینه ارتقاء شاخص های بهداشتی، فرزند آوری و افزایش جمعیت داشته باشد.
در پایان پس از بررسی و تجزیه و تحلیل مسائل موجود یه ارائه راهکارهای مربوطه پرداختند.