بازدید معاون آموزشی و مدیران حوزه ستادی دانشگاه از گروه بیوشیمی بالینی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز سه شنبه 16 آبان ماه سال جاری جلسه ای با حضور معاون آموزشی و مدیران ستادی در حوزه تحصیلات تکمیلی، هیات علمی و تحقیقات و فناوری به همراه اعضای هیات علمی گروه بیوشیمی بالینی در محل سالن جلسات گروه آموزشی مربوطه برگزار شد.
در این جلسه که به منظور بررسی مسائل آموزشی گروه و تصمیم گیری در خصوص برطرف نمودن چالش های تشکیل شده بود تصمیماتی درراستای رضایتمندی اساتید و دانشجویان به منظور ارتقاء کیفیت کمی و کیفی آموزش اتخاذ شد.
لینک کوتاه خبر :