بازدید سرپرست بیمارستان معتمدی از بخش های درمانی به مناسبت روز پرستار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یک شنبه بیست و هشتم آبان ماه دکتر محمد مومنی سرپرست بیمارستان معتمدی برای عرض تبریک روز پرستار و تجلیل از زحمات کادر پرستاری، به دیدار کارکنان بخش های درمانی این بیمارستان رفت.
این دیدار در تمامی بخش های درمانی و با حضور دکتر محمد مومنی سرپرست بیمارستان، دکتر میراخوری مسئول دفتر دکتر مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی، واحدی سرپرست مدیریت داخلی، شاه حسینی مترون، مشیری نایب رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری گرمسار انجام پذیرفت و از زحمات کادر پرستار و درمانی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.
لینک کوتاه خبر :