بازدید سرزده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های مهدیشهر و سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شامگاه دوشنبه و سه شنبه مورخ 27 و ٢٨ آذر ١۴٠٢ قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه به همراه رئیس اداره عملیات اورژانس پیش بیمارستانی از پایگاه های اورژانس پیش شهرستان مهدیشهر به صورت سرزده بازدید کرد.
با توجه به آغاز طرح سلامت امداد زمستانی ١۴٠٢ از بیستم آذر ماه سال جاری و با توجه به شرایط سخت آب و هوایی شهرستان های مهدی شهر و سرخه تمامی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان در حالت آماده باش کامل جهت ارائه مطلوب خدمات فوریت های پزشکی قرار گرفتند.
در این بازدید رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ضمن عرض خداقوت خدمت همکاران عملیاتی نوبت کاری پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهری مهدی شهر و جاده ای شهمیرزاد و همچنین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای لاسجرد و سرخه پیرامون مسائل موجود گفتگو داشتند. شناسایی نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات فوریت های پزشکی از جمله مزایای بازدیدها می باشد.
شایان ذکر است: در این بازدید کارشناسان ستادی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه حضور داشتند.