بازدید رئیس دانشگاه از مرکز خدمات سلامت شادروان محمد اصنافی شهرستان مهدیشهر

بازدید رئیس دانشگاه از مرکز خدمات سلامت شادروان محمد اصنافی شهرستان مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یکشنبه نهم آذرماه سال جاری، دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دکتر رئیس‌عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه در ادامه بازدیدهای مستمر خود، از مرکز خدمات سلامت شادروان محمد اصنافی شهرستان مهدیشهر بازدید کردند. 

 این بازدید که پیرامون ارزیابی روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه و با هدف ارتقاء کیفیت خدمات سلامت در مناطق مختلف استان انجام شد، نحوه ارائه خدمات بهداشتی و همچنین وضعیت زیرساخت‌ها، تجهیزات و امکانات موجود مورد بررسی قرار گرفت. ارزیابی کیفیت این خدمات، شناسایی نیازهای مرکز و بررسی راهکارهای ممکن برای ارتقای سطح ارائه خدمات به مردم از موضوعات مورد توجه بود.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گفت‌وگو با کارکنان مرکز، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مردم قرار گرفت و بر اهمیت تقویت بیشتر کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی افزایش رضایتمندی مراجعان در مناطق تحت پوشش دانشگاه تأکید نموده و از تلاش‌ها و زحمات مستمر همکاران در ارائه خدمات بهداشتی تقدیر کرد.

دکتر علی رشیدی‌پور همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی و توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای سطح خدمات تاکید کرد و اظهار داشت که دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای حمایت از مراکز خدمات سلامت، اقدامات لازم را در دستور کار قرار خواهد داد و استمرار نظارت و برنامه‌ریزی مؤثر و لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌ها برای پاسخگویی به نیازهای مردم را مهم دانست. 

 

  • کد خبر : 59841
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *