بازدید از پروژه های در حال اجرا تا خدمات سلامت؛ روایت بازدید سرپرست دانشگاه از حوزه سلامت شهرستان مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در ادامه بازدیدهای میدانی و پیگیریهای مستمر مدیریتی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات سلامت در استان، دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، روز شنبه 25 مرداد ماه ۱۴۰۴ با همراهی دکتر رئیس عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه با حضور در شهرستان مهدیشهر، از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر، مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم باقری پور و ساختمان جدید دردست احداث شبکه شهرستان بازدید نمود.
در این بازدید که با حضور دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر و جمعی از مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت شهرستان همراه بود، دکتر رشیدیپور ضمن حضور در بخشهای مختلف ستاد شبکه، با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتوگو کرد و ضمن عرض خداقوت و قدردانی از تلاشها، زحمات و همراهی آنان در مسیر خدمترسانی به مردم، از نزدیک در جریان مسائل، دغدغهها و پیشنهادات کارکنان قرار گرفت.
سرپرست دانشگاه با تأکید بر جایگاه ارزشمند نیروی انسانی در نظام سلامت، بیان کرد: پیشرفت و موفقیت در حوزه سلامت بدون همراهی صادقانه، دلسوزانه و علمی همکاران شبکهها امکانپذیر نیست و تلاشهای شما عزیزان در خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیرانه، ستودنی و مایه افتخار دانشگاه است.
دکتر علی رشیدیپور به بررسی روند اجرای برنامههای بهداشتی، مدیریتی و راهبردی در سطح شهرستان مهدیشهر پرداخت و ضمن استماع گزارش مدیران شبکه، بر ضرورت اجرای دقیق برنامههای تحول نظام سلامت بهویژه در حوزه بهداشت پایه، مراقبتهای فعال، آموزش همگانی، مدیریت بیماریهای واگیر و غیرواگیر و ارتقاء شاخصهای سلامت عمومی تأکید نمود.
یکی از بخشهای مهم این بازدید، ارزیابی روند ارائه خدمات بهداشتی در مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم باقری پور بود. دکتر رشیدیپور در گفتگو با مسئولان مرکز، خواستار ارتقاء مستمر کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی مردم و بهرهگیری از فناوریهای نوین در فرآیندهای مدیریتی، آموزشی و اجرایی شد.
در حاشیه این بازدید، نشستی با حضور دکتر رشیدیپور، دکتر عبداللهی، دکتر منتظری و جمعی از کارشناسان حوزه بهداشت و درمان مهدیشهر برگزار شد که طی آن مسائل و نیازهای منطقه، از جمله مسائل مربوط به نیروی انسانی، تجهیز مراکز و توسعه خدمات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سرپرست دانشگاه در پایان این بازدید ضمن تقدیر از تلاشهای مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهدیشهر، بر اهمیت توجه جدی به حوزه پیشگیری و سلامت جامعه تأکید کرد و بر استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود برای ارتقای شاخصهای بهداشتی تأکید نمود.
همچنین در بخش پایانی این بازدید، سرپرست دانشگاه از ساختمان جدید در دست احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر بازدید کرد. در جریان این بازدید، پیمانکار و مدیر پروژه گزارشی از مراحل اجرایی، پیشرفت فیزیکی، برنامه زمانبندی، منابع مالی و نیازهای تجهیزاتی پروژه ارائه دادند.
برای مشاهده گالری تصاویر کلیک نمایید