بازديد فرمانده سپاه مهديشهر از بيمارستان 15 خرداد مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ برای بزرگداشت مقام پزشک و تجلیل از این عزیزان زحمتکش، فرمانده سپاه مهدیشهر ضمن بازدید از بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر، روز پزشک را به پزشکان این بیمارستان تبریک گفت.
فرمانده سپاه مهدیشهر از زحمات دکتر یار احمدی سرپرست بيمارستان 15 خرداد مهديشهر، تمامی پزشکان و کارکنان این بیمارستان با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمود.
لینک کوتاه خبر :