بازديد فرمانده سپاه مهديشهر از بيمارستان 15 خرداد مهدیشهر

بازديد فرمانده سپاه مهديشهر از بيمارستان 15 خرداد مهدیشهر

 بازديد فرمانده سپاه مهديشهر از بيمارستان 15 خرداد مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ برای بزرگداشت مقام پزشک و تجلیل از این عزیزان زحمتکش، فرمانده سپاه مهدیشهر ضمن بازدید از بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر، روز پزشک را به پزشکان این بیمارستان تبریک گفت.

فرمانده سپاه مهدیشهر از زحمات دکتر یار احمدی سرپرست بيمارستان 15 خرداد مهديشهر، تمامی پزشکان و کارکنان این بیمارستان با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمود. 

 

  • کد خبر : 27276
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *