اولین کمیته برون بخشی و درون بخشی گرامیداشت هفته ملی سرطان در شهرستان گرمسار

اولین کمیته برون بخشی و درون بخشی گرامیداشت هفته ملی سرطان در شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای گرامیداشت روز جهانی سرطان،  شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار نیز هم راستا با اهداف ملی و جهانی مبارزه با سرطان این هفته ( 1 تا 7 بهمن ماه سال 1403) که با شعار "دست در دست هم برای پیشگیری و مبارزه با سرطان"  نامگذاری گردیده است، اولین کمیته برون بخشی و درون بخشی به منظور ایجاد هماهنگی و استفاده از  امکانات و ظرفیت های موجود در شهرستان در روز شنبه 29 دی ماه در محل سالن کنفرانس شهید عامری برگزار نمود. 

کارشناس مسئول واحد مبارزه با بیماری های شهرستان گرمسار بیان نمود: این هفته فرصتی برای تقویت آگاهی‌رسانی درباره سرطان، عوامل خطر، تشویق به پیشگیری و تشخیص زودهنگام و حمایت از بیماران مبتلا می‌باشد.

علی شاه حسینی گفت: آگاهی مردم به‌همراه اجرای برنامه های غربالگری تر غیب آنان جهت مراجعه به مراکز درمانی جهت دریافت خدمات غربالگری سرطان که در مراکز بهداشتی درمانی بصورت رایگان نیز انجام می شود می تواند به کاهش ابتلا و افزایش تاثیرات درمانی کمک کند. در این هفته سعی می‌نماییم برای مبارزه با این بیماری و کاهش تأثیرات جسمی، روانی و اجتماعی آن نقش مؤثری ایفا کنیم.

  • کد خبر : 54976
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *