اولین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین در سال 1404 برگزار شد

اولین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین در سال 1404 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین در سال 1404 با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه چگینی کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشتی به ارائه گزارش کارگروه های برگزار شده در سال 1403 پرداخت و موارد نیازمند اقدام و پیگیری توسط اعضاء را بیان کرد و در ادامه دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه پیرامون اهداف کارگروه در سال جاری نکاتی را متذکر شد و بر ضرروت حضور موثر و فعال اعضاء این کارگروه در سال 1404 و پیگیری مصوبات مربوطه تاکید نمود.

  • کد خبر : 56086
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *