اولین جلسه دبیرخانه جامع اعتبار بخشی های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اولین جلسه دبیرخانه جامع اعتبار بخشی های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر رشیدی پور سرپرست دانشگاه، جمعی از معاونان، مدیران ستادی و دبیر دبیرخانه جامع اعتباربخشی های دانشگاه در روز شنبه دهم خرداد ماه سال جاری در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست معاونان و مدیران ستادی ضمن ارائه نتایج پایش برنامه عملیاتی واحدهای تحت پوشش در سال گذشته به بیان مهمترین دستاوردها و چالش ها در حوزه های مربوطه پرداختند و در ادامه جلسه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در برنامه های اعتبار بخشی در سال های اخیر، بر ضرورت و اهمیت برنامه های اعتبار بخشی در ارتقای کمی و کیفی برنامه های دانشگاه تاکید کرد.
دکتر علی رشیدی پور تداوم و استمرار برگزاری جلسه های دبیرخانه اعتبار بخشی و ضرورت مشارکت فعالانه تمامی واحدهای مربوطه در برنامه های دبیرخانه را مهم دانست.
همچنین دکتر کارگری دبیر دبیرخانه جامع اعتبار بخشی دانشگاه ضمن تشکر از اعضای کمیته اعتبار بخشی دانشگاه در فعالیت ها و موفقیت های حاصل شده، از برگزاری نشست های تخصصی با معاونت ها و مدیریت های ستادی در جلسات آتی دبیرخانه خبر دادند.
ارائه برنامه عملیاتی و پایش برنامه های سه ماهه اول سال جاری، از مصوبات مهم این جلسه بودند.