تجلی همدلی و مسئولیت اجتماعی در حمایت از بیماران
اهدای ۶۰ دستگاه ویلچر بیمارستانی به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت والای نیکوکاران شریف و نیکاندیش یاور سلامت و با پیگیریهای مؤثر و خالصانه «مؤسسه خیریه بیمارستان کوثر سمنان»، ۶۰ دستگاه ویلچر بیمارستانی تهیه و در راستای ارتقای خدمات درمانی به مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، امیرالمومنین (ع) سمنان و ولایت دامغان و بیمارستان های معتمدی گرمسار و 15 خرداد مهدیشهر تحویل شد.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بهعنوان متولی سلامت استان، نقش بیبدیلی در همافزایی ظرفیتها داشت و بستر همکاریهای مستمر و مؤثر را فراهم ساخت. هیئت مدیره مؤسسه خیریه بیمارستان کوثر نیز تأکید کرد که کماکان، همراستا با سیاستهای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همراه مدیریت دلسوز آن، نسبت به ایفای تعهد اجتماعی خود پایبند بوده و این مسیر پربرکت را با تمام توان ادامه خواهد داد.
مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صمیمانه از تمامی خیرین گرانقدری که با نیت پاک و انگیزهای انسانی در این حرکت انسان دوستانه قدم نهادند، سپاسگزاری می نماید و از سایر نیک اندیشان نیز دعوت می نماید که در این اقدامات ارزشمند سهیم شوند تا در سایه همدلی و همکاری، گامی مؤثر در کاهش آلام بیماران برداریم.