اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز چهارشنبه 22 شهریور ماه سال جاری یک دستگاه اکسیژن ساز توسط خانواده نیک اندیش مرحوم حاج حسینعلی جلالی به مناسبت اولین سالگرد مادر مرحومشان حاجیه خانم زهرا طاهری به شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه اهدا شد.
 
اقدام در آیینی که دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، پرویز جلالی رئیس شورای اسلامی افتر و جمعی از کارکنان مربوطه نیز حضور داشتند، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن تشکر از خانواده مرحوم جلالی، خیرین سلامت را بازوانی توانمند دانست که باعث دلگرمی کادر سلامت کشور می باشند.
در ادامه دکتر سهراب یداللهی از زحمات شورای اسلامی افتر و همچنین از زحمات و پیگیری های مختار زیاری مسئول خانه بهداشت افتر درراستای جذب خیرین سلامت تقدیرو تشکر نمود.
 
 
  • کد خبر : 46364
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *