اهدای گل به زوج های جوان شهرستان سمنان توسط معاون بهداشتی دانشگاه

به مناسبت هفته ملی جمعیت

اهدای گل به زوج های جوان شهرستان سمنان توسط معاون بهداشتی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت با شعار سهم من از جوانی ایران، روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری کلاس های 6 ساعته هنگام ازدواج با حضور تعدادی از زوج های جوان شهرستان سمنان در سالن سلامت مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.

معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان با حضور در این برنامه آموزشی، با اهدای شاخه های گل به زوج های جوان، برای این عزیزان آرزوی خوشبختی نمودند.

دکتر سید سعید کسائیان در این نشست بیان کرد:باید با فرهنگ سازی درست، در باورها و سنت‌های غلط به‌ویژه در بخش ازدواج زوج ها تغییر ایجاد کرد. تشریفات یکی از موانع ازدواج جوانان است و باید زوجین و والدین‌شان را قانع کنیم که زمینه اتفاق ازدواج موفق را آسان بگیرند و این کار نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

وی افزود: فرهنگ نادرست کم‌ شدن تعداد اعضای خانواده‌ها و پایین آمدن رشد جمعیت، خلاف دستورات دین اسلام و آیات قرآن و مکتب اهل‌ بیت(ع) است و ادامه این سیاست، باعث پیر شدن جمعیت و بحران ناشی از آن خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه در پایان به زوج های جوان شاخه های گلی اهدا و برای این عزیزان آرزوی خوشبختی همراه با تشکیل خانواده شکوهمند نمود.

لازم به ذکر است: کلاس های 6 ساعته هنگام ازدواج به صورت روتین برای تمامی زوج های جوان در هنگام ازدواج برگزار می شود.

  • کد خبر : 44207
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *