اهدای عضو جوان گرمساری به بیماران نیازمند در انتظار پیوند

اهدای عضو جوان گرمساری به بیماران نیازمند در انتظار پیوند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در اقدامی انسان دوستانه و با تصمیمی ایثارگرانه خانواده عرب عامری، اعضای پیکر جانبخش هادی عرب عامری 45 ساله به بیماران دردمند در نوبت انتظار دریافت عضو، جان دوباره بخشید.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه بیان نمود: جانبخش هادی عرب عامری، متولد وساکن کهن آباد گرمسار در پی بیماری، دچار مرگ مغزی شد و خانواده محترم وی پس از آگاهی از تایید مرگ مغزی وی توسط پزشکان و با توجه به بی بازگشت بودن این شرایط، با تصمیمی نیک اندیشانه با اهدای ارگانهای حیاتی وی به چند بیمار نیازمند پیوند، جان دوباره بخشیدند.

دکتر محمد فروزش فرد ادامه داد: خانواده محترم جانبخش هادی عرب عامری با باور به اینکه اهدای عضو رسم نیکی است که زنده خواهد ماند اقدام به رضایت به اهدای عضو تمامی ارگان های حیاتی فرزندشان نمودند.

وی همچنین از تیم پزشکان تایید کننده، سوپروایزران و تیم مراقبت مرکز آموزشی، پژوهشی و  درمانی کوثر سمنان که در فرآیند نگهداری از فرد مرگ مغزی در شرایط ناپایداری علائم حیاتی اهتمام نمودند تقدیر و تشکر نمود.

روحش شاد و یادش ماندگار

  • کد خبر : 58543
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

فیلم بردار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *