اهدای تجهیزات پزشکی به سالمندان پرخطر شهرستان مهدیشهر

اهدای تجهیزات پزشکی به سالمندان پرخطر شهرستان مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند و با همکاری ارمغانی مدیر مجمع خیرین سلامت شهرستان مهدیشهر و 5 دستگاه فشارنج دیجیتال و 3 دستگاه اندازه گیزی قند خون به شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر اهدا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر بیان کرد: ارزش تقریبی این تجهیزات پزکی یکصد و ده میلیون ریال بوده است که بر اساس نیاز سنجی انجام شده برای مصرف سالمندان بسیار پرخطر شهرستان مهدیشهر و روستاهای فولادمحله، چاشم و خطیرکوه از سوی خانواده نیکوکار مرحوم عبدالحسینی تهیه و به سالمندان این منطقه اهدا شد.

  • کد خبر : 46913
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *