انتخاب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی استان

انتخاب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی استان

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز چهارشنبه 26 شهریور ماه سال جاری جشنواره شهید رجایی استان سمنان با حضور دکتر خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دکتر شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، دکتر منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد.

در این آیین دستگاه های اجرایی که در شاخص های مختلف و تعیین شده در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹-۹۸ حائز بیشترین امتیاز شدند، معرفی و از آنها تجلیل شد.

در این مراسم از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در مقابله با ویروس کرونا سال 1398 قدردانی شد.

متن تقدیر نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نوید دانائی 

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

سلام علیکم،

در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب و تاکید دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری، آن دستگاه در مقابله با ویروس کرونا سال 1398 حائز رتبه برتر گردیده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، بدینوسیله از همت والا، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه که از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان در سال 1399 بعنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب شده اید تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید همواره موفق باشید.

لازم به ذکر است: در این آیین دستگاه های اجرایی که در شاخص های مختلف و تعیین شده در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹-۹۸ حائز بیشترین امتیاز شدند، معرفی و از آنها تجلیل شد. ۵ دستگاه اجرایی؛ اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به عنوان دستگاه برتر در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، اداره کل امور مالیاتی به عنوان دستگاه برتر در حوزه تولیدی و خدماتی، شرکت توزیع نیروی برق به عنوان دستگاه برتر در حوزه زیربنایی و توسعه ساخت، اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه عمومی و قضایی با کسب بالاترین امتیاز در دو محور اختصاصی و عمومی،معرفی و تجلیل شدند. همچنین اداره کل امور اقتصاد و دارایی به عنوان دستگاه برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی، شهرداری سمنان به عنوان دستگاه برتر در حوزه جذب اوراق تسویه بدهی، دانشگاه سمنان به عنوان دستگاه برتر درحوزه اعتبارات ملی، دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به عنوان دستگاه های برتر در حوزه مقابله با کرونا ویروس و شرکت گاز استان نیز به عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه بهره وری معرفی و تجلیل شدند و دو دستگاه مدیریت حج و زیارت استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز به عنوان دو دستگاه اجرایی که بیشترین رشد در کسب امتیازات را در مجموع دو سال داشتند، معرفی و تجلیل شدند.

 

 

 

 

  • کد خبر : 27530
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

انتخاب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی استان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *