اعضای پیکر زنده یاد فاطمه حسین پور به بیماران دردمند نیازمند پیوند عضو جان دوباره بخشید

اعضای پیکر زنده یاد فاطمه حسین پور به بیماران دردمند نیازمند پیوند عضو جان دوباره بخشید

 اهدای عضو؛ اهدای زندگی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با تصميم سخاوتمندانه و رضایت خانواده نیکوکار حسین پور، اعضای پیکر روانشاد فاطمه حسین پور 57 ساله به بیماران دردمند نیازمند پیوند عضو جان دوباره بخشید.

زنده یاد حسین پور در پی بیماری و پس از بروز علایم افت هشیاری، متاسفانه دچار مرگ مغزی شد. با تشخیص و تایید مرگ مغزی توسط پزشکان، فرایند مراقبت از ارگان های قابل اهدا آغاز شد.خانواده نیکوکار و بخشاینده حسین پور با آگاهی از بی بازگشت بودن علایم حیاتی پس از اعلام مرگ مغزی، با اعتماد به تشخیص تیم تایید کننده مرگ مغزی تصمیم به اهدای عضو گرفتند.

با تشکر از همراهی پزشکان تایید کننده مرگ مغزی و سوپر وایزران محترم و تلاش بی وقفه تیم کوردیناتوری مراقبت کننده در  ICU بیمارستان معتمدی گرمسار، که در رویداد  این امر خداپسندانه همکاری نمودند.

گفتنی است: طی هماهنگی انجام شده با  شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار جمعی از کارکنان شبکه، به نمایندگی از جانب رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن اهدای لوح تقدیر، جهت عرض تسلیت و همدردی و ابراز قدردانی از اقدام نیکوکارانه و خداپسندانه این خانواده ی فداکار در مراسم ترحیم زنده یاد شرکت می نمایند.

با آرزوی علو درجات و آرامش ابدی برای زنده یا حسین پور، صبر و اجر وافر الهی را برای خانواده ی نیکوکارش آرزومندیم.

 

 

  • کد خبر : 24965
لینک کوتاه خبر :