اعزام ۷۰ دانشجو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اردوی راهیان نور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه، ۷۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه سال جاری سفر خود را برای بازدید از مناطق دفاع مقدس در جنوب کشور آغاز کردند.
در این مراسم، سرپرست معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در سخنانی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانشجویی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری است.
دکتر علی خالقیان با اشاره به ضرورت ترویج روحیه ایثارگری، جهاد و خدمت به دیگران بیان داشت: راهیان نور و یادوارههای شهدا از مهمترین برنامهها برای انتقال ارزشهای جهاد و ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی در ادامه بیان داشت: هدف از برپایی هر ساله اردوی جهادی، انتقال روحیه شجاعت، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است تا با حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر با این روحیه آشنا شوند.