اعزام دانشجویان پزشکی جهت گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان

اعزام دانشجویان پزشکی جهت گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هماهنگی و هم اندیشی درراستای بررسی و تصمیم گیری درخصوص اعزام دانشجویان پزشکی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر مجید میر محمد خانی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر بهراد پور محمدی مدیر امور آموزشی دانشگاه، دکتر فائزه زارع زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان و دکتر معصومه مسعودیان معاون آموزشی بالینی دانشکده پزشکی حضور داشتند.

در این جلسه درراستای اعزام دانشجویان پزشکی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان، سایر موضوعات مرتبط با فرایند اعزام دانشجویان، امکانات آموزشی و درمانی ولایت دامغان و همچنین برنامه ریزی برای بهینه سازی دوره های کارآموزی و کارورزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
 
 
  • کد خبر : 57907
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *