اطلاعیه مهم درخصوص کارت ورود به جلسه آزمون جامع توجیحی بدو خدمت ( 20 مرداد ماه 1402)

اطلاعیه مهم درخصوص کارت ورود به جلسه آزمون جامع توجیحی بدو خدمت ( 20 مرداد ماه 1402)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ داوطلبان آزمون‌ جامع توجیحی بدو خدمت ( 20 مرداد ماه 1402) می‌توانند از ساعت 12:00 روز دوشنبه 16 مرداد ماه تا لحظه ورود به جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از طریق سامانه کارمند به نشانی زیر دریافت و چاپ نمایند:

https://karmand.behdasht.gov.ir/

توجه: علاوه بر کارت شناسایی عکس‌دار معتبر، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز آزمون، الزامی می‌باشد.

لازم به ذکر است: آن دسته از داوطلبانی که برای آزمون‌های غیر حضوری (تاریخ برگزاری: 7 شهریور 1402) ثبت‌نام نموده‌اند، نیازی به چاپ کارت ورود به جلسه ندارند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان گرامی

 

  • کد خبر : 45664
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *