اطلاعيه بنياد نخبگان ( پشتيباني از فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي دانشجويان مستعد تحصيلي كشور در سال تحصيلي 1400-1399)

اطلاعيه بنياد نخبگان ( پشتيباني از فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي دانشجويان مستعد تحصيلي كشور در سال تحصيلي 1400-1399)

 اطلاعيه بنياد نخبگان ( پشتيباني از فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي دانشجويان مستعد تحصيلي كشور در سال تحصيلي 1400-1399)

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به اطلاع مي‌رساند بنياد ملي نخبگان بر اساس آيين‌نامه "پشتيباني از فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي دانشجويان مستعد تحصيلي كشور" در سال تحصيلي 1400-1399 اعتبارها و تسهيلاتي را به دانشجويان مستعد دانشگاه‌ها و مراكز آموزش‌عالي كشور اعطا مي‌كند.

مهمترين نكات براي ثبت درخواست بهره‌مندي از پشتيباني‌ها به شرح زير است:

  1. دانشجويان هريك از دانشگا‌ها و مراكز آموزش عالي كشور كه واجد شرايط مذكور در شيوه‌نامه پشتيباني از فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي دانشجويان مستعد تحصيلي كشور در سال تحصيلي 1400-1399 هستند، مي‌توانند درخواست خود را از طريق سامانه اطلاعاتي بنياد  به نشاني http://sina.bmn.ir  ثبت نمايند.
  2. فرايند ثبت‌نام آن دسته از متقاضياني كه در حال حاضر دانشجو هستند، از بيستم خرداد سال 1399 آغاز مي‌شود. دانشجويان بايد اطلاعات خود را به همراه تصاوير و مدارك مربوطه، در سامانه سينا بارگذاري و يا به‌روزرساني كنند. متقاضيان حداكثر تا پايان روز 20/4/1399 (غيرقابل تمديد) فرصت خواهند داشت گزينه «درخواست بررسي پرونده براي بهره‌مندي از پشتيباني‌هاي دانشجويي» را در بخش «ثبت درخواست‌ها»ي سامانه انتخاب كنند.

تذكر 1.با توجه به شرايط پيش آمده (شيوع ويروس كوويد 19) و تعليق فعاليت‌هاي حضوري دانشگاه‌ها، مقرر شد

آخرين معدل متقاضيان، ميانگين نمرات تا پايان نيم‌سال اول سال تحصيلي 99-1398 در نظر گرفته شود.

تذكر 2. براي ارائه آخرين معدل (معدل فعلي) نياز به درج مستندات نيست؛ اما براي معدل كل مقاطع تحصيلي قبلي، لازم است مستندات در سامانه ثبت شود.

تذكر 3. زمان ثبت درخواست دانشجويان نوورود در هر يك از مقاطع تحصيلي، متعاقباً از طريق وب‌گاه بنياد ملي نخبگان اطلاع‌رساني خواهد شد.

  1. بنياد ملي نخبگان پس از بررسي درخواست‌ها و بر اساس ظرفيت ساليانه، نتيجه اوليه پذيرش متقاضياني كه بالاترين امتياز از مجموعه فعاليت‌هاي علمي ، پژوهشي و فناورانه در مقايسه با ساير افراد كسب كرده‌اند را (صرفاً از طريق سامانه سينا) اعلام خواهد كرد.

تذكر 4. با توجه به اين‌كه نتايج اوليه صرفاً بر اساس مدارك ادعايي مندرج در سامانه سينا اعلام خواهد شد، قوياً تأكيد مي‌شود متقاضيان، با مطالعه دقيق شيوه‌نامه و راهنماهاي مرتبط، از بارگذاري اطلاعات نامعتبر و نامربوط در سامانه خودداري نمايند. ضمناً در صورتي كه در هر مرحله از بررسي‌ها مشخص شود كه متقاضي، آگاهانه اطلاعاتي نامعتبر و خلاف واقع بارگذاري كرده است، مطابق مقررات بنياد با وي برخورد خواهد شد.

 تذكر 5. در بخش «ثبت مدارك» مربوط به افتخارات در سامانه، براي جلوگيري از درج اشتباه افتخار يا مستندات نامربوط، قبل از درج افتخار مورد نظر، راهنماي مربوط به آن را مطالعه فرماييد.

تذكر6. اكيداً توصيه مي‌شود متقاضيان دقت لازم را در تكميل اطلاعات و بارگذاري آنها در سامانه سينا، بكار بندند. زيرا پس از تأييد درخواست در سامانه، امكان اصلاح اطلاعات نادرست وجود ندارد و در صورت اثبات درج اطلاعات خلاف واقع، متقاضي از فهرست مشمولان بنياد حذف خواهد شد.

  • کد خبر : 26186
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *