استقبال شهروندان از آتلیه عکس زندگی دانشگاه در پیاده راه فرهنگی سمنان
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: شب پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری آتلیه عکس دانشگاه با عنوان "آتلیه عکس زندگی" در پیاده راه فرهنگی شهر سمنان با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استقبال بی نظیر مردم شریف سمنان برگزار شد.
کارن یحیائی ادامه داد: این برنامه فرهنگی و خانوادگی به مناسبت هفته ملی جمعیت با شعار سهم من از جوانی ایران به همت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و با همکاری شهرداری سمنان در راستای ترویج فرهنگ جوانی جمعیت برگزار گردید و حضور خانواده های شکوهمند ایرانی زینت بخش این آتلیه بود.
وی افزود: در این آیین بابایی سرپرست شهرداری سمنان و جمعی از مسئولان شهری نیز با حضور در غرفه و آتلیه دانشگاه، ضمن استقبال از این اقدام نوآورانه، از زحمات و تلاش های حوزه سلامت استان در راستای تحقق امر جوانی جمعیت قدردانی نمودند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه تصریح نمود: تصاویر خانواده های شرکت کننده در این همایش با اجازه این خانواده ها در سایت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منتشر و به قید قرعه جوایزی برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.
یحیائی ادامه داد: برگزاری ایستگاه سلامت با اندازه گیری فشار و قند خون افراد و همچنین توزیع پمفلت ها و لوح های فشرده آموزشی از دیگر برنامه های این اقدام بود.
برای مشاهده تصاویر کلیک نمایید