از مجموعه ۲۹پروژه بهداشتی دامغان فقط هشت پروژه با پیشرفت ۸۰درصد فیزیک باقی مانده است

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

از مجموعه ۲۹پروژه بهداشتی دامغان فقط هشت پروژه با پیشرفت ۸۰درصد فیزیک باقی مانده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،️ در ادامه سفر یک روزه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان دامغان و در سومین جلسه این سفر، جلسه تخصصی بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی حوزه سلامت و مسائل تخصصی بهداشت و درمان شهرستان دامغان به ریاست دکتر خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و با حضور مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان، دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاونین دانشگاه و جمعی از مدیران کل استان و مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه دامغان برگزار شد.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جلسه تخصصی بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی حوزه سلامت و مسائل تخصصی بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت:  شهرستان دامغان از نظر شاخص کشوری میزان تخت بستری به جمعیت، بالاتر از وضعیت استاندارد کشوری قرار دارد.

وی ادامه داد: این دانشگاه آمادگی دارد که با مشارکت خیرین نیک اندیش، بخش خصوصی و سایر دستگاه های مرتبط در جهت افزایش این شاخص ها با تمام توان همکاری و هماهنگی های لازم را داشته باشد.

رئیس دانشگاه گزارشی از عملکرد شهرستان دامغان در حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی و چشم انداز این دانشگاه در زمینه های توسعه بیشتر کیفی، کمی و ارتقاء علمی، افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و پیگیری پروژه های عمرانی این شهرستان ارائه و بیان نمود: توسعه بخش ICU با ده تخت در بیمارستان ولایت به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.
وی افزود: از ۲۹ پروژه بهداشتی در دست احداث شهرستان دامغان، فقط ۸ پروژه باقی مانده است و مابقی آن به بهره برداری رسید و این ۸ پروژه در دست احداث ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته که انشالله با حمایت بیشتر مسئولین استانی و شهرستانی بتوانیم تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسانیم.

دکتر خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به خدمات ارزنده حوزه سلامت استان به ویژه در زمان مبارزه با کرونا ویروس، بیان داشت: بحمدالله خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت این استان ارائه گردیده است که این نشان از ارائه خدمات مطلوب شما و همکارانتان در مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است، که از همه همکارانتان تشکر و قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند منان برای همه دست اندرکاران حوزه سلامت استان توفیق روز افزون را خواستارم. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به حساسیت ایجاد شده در جامعه نسبت به حوزه سلامت گفت: تمام تلاش ما بر این است در کنار حوزه سلامت با بهره برداری از پروژه های در دست احداث بهداشتی و درمانی این شهرستان بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب تری را به مردم این منطقه ارائه نمائیم.

فرماندار شهرستان دامغان ضمن قدردانی از خدمات و زحمات کادر بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان نمود: همکاری و تعامل با جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی استان سمنان که برای افزایش سطح سلامت مردم تلاش می نمایند، باعث افتخار ماست و این موضوع برای ما ارزش بسیاری دارد.

در ادامه مسئولین استانی و شهرستان دامغان مسائل و موضوعات مورد نظر خود را مطرح نموده، رئیس دانشگاه با ارائه راهکارهای عملیاتی موانع موجود در مسیر توسعه بهداشت و درمان آن شهرستان را بیان کرد.

  • کد خبر : 30701
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *