از بهکاران شاغل در پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی از نمایندگان بهکاران شاغل در پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تجلیل و قدردانی نمود.
رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات حوزه خدمات و بهکاران این مجموعه آموزشی و پژوهشی، از خداوند بزرگ و متعال سلامت و شادابی را برای همه پرسنل زحمتکش در این عرصه خواستار شدند.
در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این کادر زحمتکش قدردانی شد.
لینک کوتاه خبر :