از بهکاران شاغل در پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه تجلیل شد

از بهکاران شاغل در پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی از نمایندگان بهکاران شاغل در پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تجلیل و قدردانی نمود.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات حوزه خدمات و بهکاران این مجموعه آموزشی و پژوهشی، از خداوند بزرگ و متعال سلامت و شادابی را برای همه پرسنل زحمتکش در این عرصه خواستار شدند.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این کادر زحمتکش قدردانی شد.

 

 

  • کد خبر : 44647
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *