ارزیابی تکمیلی رشته فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد
مدیر منابع انسان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از انجام ارزیابی تکمیلی رشته فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در روز شنبه بیست و نهم دی ماه سال جاری خبر داد.
مریم نصیری با تاکید بر اینکه فرایند ارزیابی تکمیلی رشته فوریت های پزشکی دانشگاه در دو مرحله ارزیابی عمومی در مرکز مهارت های بالینی و تست آمادگی جسمانی در سالن ۱۶ آذر برگزار شد، گفت: از بین ۴۷ داوطلب معرفی شده در مرحله تکمیل ظرفیت ۳۱ نفر در ۳۱ کد شغل محل به کار گرفته خواهند شد.
وی از همکاری صمیمانه دکتر حمیدرضا ثامنی، حمید ارسطو و مصطفی فرخ نژاد به عنوان ارزیابان حیطه عمومی، نماینده های اداره های نظارتی دانشگاه و دکتر شیبانی قدردانی نمود.