اردوی سیاحتی آموزشی جهت پیام گزاران سلامت ادارات در منطقه پرور برگزار شد

اردوی سیاحتی آموزشی جهت پیام گزاران سلامت ادارات در منطقه پرور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت "هفته سلامت و پویش سلامتی را قدم بزن" اردوی یک روزه سیاحتی آموزشی با همکاری ادارات هلال احمر، محیط زیست، مخابرات و مرکز بهداشت شهرستان سمنان برای پیام گزاران سلامت ادارات مستقر در شهرستان سمنان در منطقه حفاظت شده پرور در روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

اطلاع رسانی هفته سلامت و پویش سلامتی را قدم بزن، آموزش در خصوص نحوه پیاده روی و بقاء در طبیعت توسط کارشناس محیط زیست و برگزاری مسابقه به همراه اهدای جوایز توسط اداره مخابرات و اطلاع رسانی هفته سلامت و پویش سلامتی را قدم بزن از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

  • کد خبر : 43825
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *