ارتقای امتیاز کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه در ارزشیابی کشوری سال 1402

ارتقای امتیاز کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه در ارزشیابی کشوری سال 1402

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ارزشیابی سالیانه کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با ارتقای 5 امتیازی در مقایسه با سال گذشته، موفق به کسب 83 امتیاز شد.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با اعلام این دستاورد گفت: کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی که بر بستر فعالیت های دانشجویان پایه ریزی شده اند و فعالیت می نمایند را می توان پیش نیاز رشد و پیشگام بودن دانشگاه ها در عرصه های علم و فناوری دانست.

دکتر عباسعلی وفایی ادامه داد: کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تلاش های دانشجویان، سرپرستان و دبیران این کمیته ها و حسن نظارت و همکاری مسئولین اجرایی دانشگاه موفق به اخذ چهار ستاره شد و در ارزشیابی کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال 1402 نیز توانست با 5 امتیاز رشد، در مجموع 83 امتیاز کسب نماید.

وی در خصوص شاخص های ارزیابی کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال 1402، گفت: این ارزیابی در حیطه های متعدد از قبیل فعالیت های پژوهشی کمیته، گزارش پایان نامه های تحقیقاتی دانشجویی کمیته تحقیقات و فناوری، مقالات استخراج شذه با آدرس وابستگی سازمانی کمیته تحقیقات و فناوری، ارائه سخنرانی و پوستر های دانشجویی در کنگره های کشوری و دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشجویی صورت می پذیرد.

در پایان نیز، سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش های دکتر مینا سادات میرشجاع سرپرست کمیته، سمیرا جعفری کارشناس کمیته و دکتر محمد امین همتی دبیر کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه، این دستاورد را تبریک گفت.

  • کد خبر : 55213
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

فیلم بردار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *