ارتباط زنده ویدئویی مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

ارتباط زنده ویدئویی مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 ارتباط زنده ویدئویی مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  صبح امروز جمعه در اولین روز از سال 1399، دکتر نمکی مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس با تعدادی از مراکز بهداشتی، درمانی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی و پشتیبانی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دیدار و گفتگو کرد.

در  ارتباط ویدئویی با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در محل مرکز خدمات جامع سلامت مهر( مرکز 16 ساعته ارائه خدمات پیشگیری و پیگیری بیماری کرونا شهر سمنان) برقرار شد، دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تبریک نوروز باستانی و عرض خسته نباشید به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران حوزه سلامت، گفت: همانطور که دکتر روحانی ریاست جمهور در اولین نطق خود یا مردم و پیام تبریک نوروز بیان کرد، از اولویت های اصلی شروع سال جدید، سلامت بوده و امیدواریم با وجود نیروهای توانمند و پرتلاش در سراسر کشور و همکاری مردم عزیز، شاهد کنترل و در ادامه از بین رفتن این بیماری در جهان و کشور باشیم.

دکتر نمکی افزود: با توجه به شرایط کنونی دانشگاه های کشور، بنده و مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آماده شنیدن پیشنهادات و راه کارهای موجود بوده و در تأمین نیازهای تجهیزاتی و پشتیبانی در مقابله و درمان بیماری کرونا، با تمام توان در کنار شما هستیم.

در ادامه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ارائه گزارشی از وضعیت این بیماری در استان، گفت: از ابتدای بروز و شیوع این بیماری در کشور، در تمامی شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه، اقدامات لازم در جهت آموزش، اطلاع رسانی، پیشگیری و درمان بیماری کرونا آغاز و با تلاش پرسنل زحمتکش مجموعه دانشگاه، در حال حاضر خوشبختانه بیش از 70 درصد بیماران مبتلا به COVID-19 با حال عمومی خوب از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

وی در ادامه با اشاره به نقاهتگاه های ایجاد شده در شهرستان های مخلف استان، افزود: با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی استان از جمله سپاه، بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و... ظرفیت مناسبی جهت گذراندن دوره نقاهت بیماران فراهم شده است.

همچنین در ارتباطی تصویری با آزمايشگاه تشخيصي بيماري COVID-19 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کوخایی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گزارشی از مراحل آماده سازی و نیز روند ارائه خدمات در این آزمایشگاه ارائه نمود.

لازم به ذکر است در این ارتباط ویدئویی دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر فریور دبیر ستاد مقابله و کنترل کرونا دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 25460
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

ارتباط زنده ویدئویی مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارتباط زنده ویدئویی مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارتباط زنده ویدئویی مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارتباط زنده ویدئویی مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *