اجرای پویش ملی سلامت در کادر دبستان امیر کبیر گرمسار

اجرای پویش ملی سلامت در کادر دبستان امیر کبیر گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با عنایت به اجرای برنامه پویش ملی سلامت با هدف غربالگری دیابت و فشارخون بالا، طرح ملی پویش توسط زندی مراقب سلامت پایگاه سلامت امید شهرستان گرمسار برای 20 نفر از کادر و مربیان دبستان پسرانه امیر کبیر انجام شد.

با اجرای این پویش شناسایی افراد مستعد دیابت و فشارخون بالا سریع تر انجام می‌شود و این امر سبب مراقبت و درمان سریع و انجام اقدامات صحیح جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری و ایجاد عوارض می‌شود.

در این اقدام پس از اندازه گیری فشارخون، وزن، قد و قند خون ناشتا و ثبت در پرسشنامه غربالگری دیابت و فشارخون بالا برای افراد دارای فشارخون بالا ( مشکوک به فشارخون )، فرم ارجاع تکمیل و به پزشک معرفی شدند و به آنان آموزش های لازم در این خصوص داده شد.

 

 

  • کد خبر : 48694
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر