اجرای پویش ملی سلامت با اعزام تیم مراقبتی پویش ملی سلامت به فرمانداری سمنان

اجرای پویش ملی سلامت با اعزام تیم مراقبتی پویش ملی سلامت به فرمانداری سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراقبان سلامت و کارکنان آزمایشگاه مرجع سلامت دانشگاه و مرکزی شهرستان سمنان به فرمانداری سمنان، خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان این اداره ارائه کردند.

باعنایت به اجرای پویش ملی سلامت در کشور با غربالگری دیابت و فشارخون و بیماریابی، کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن حضور در فرمانداری سمنان، خدمات مربوط به پویش ملی سلامت را برای کارکنان آن سازمان ارائه دادند و آموزش خودمراقبتی و پیشگیری از بیماری ها و توصیه های بهداشتی درمانی نیز انجام شد. 

  • کد خبر : 48037
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *