اجرای پویش ملی سلامت با اعزام تیم مراقبتی پویش ملی سلامت به فرمانداری سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراقبان سلامت و کارکنان آزمایشگاه مرجع سلامت دانشگاه و مرکزی شهرستان سمنان به فرمانداری سمنان، خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان این اداره ارائه کردند.
باعنایت به اجرای پویش ملی سلامت در کشور با غربالگری دیابت و فشارخون و بیماریابی، کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن حضور در فرمانداری سمنان، خدمات مربوط به پویش ملی سلامت را برای کارکنان آن سازمان ارائه دادند و آموزش خودمراقبتی و پیشگیری از بیماری ها و توصیه های بهداشتی درمانی نیز انجام شد.
لینک کوتاه خبر :