اجرای طرح پویش ملی سلامت در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای اجرای پویش ملی سلامت با غربالگری دیابت و فشارخون از 20 آبان ماه الی 15 دی ماه سال جاری و با توجه به اهمیت سلامت کارکنان و پیشگیری از ابتلا به بیماری های فشارخون و دیابت، پویش ملی سلامت برای کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اجرا شد.
مجتبی مرادی، محمد حسن مرادی، کوروش صائمی، علیرضا مظلومیان، زهرا فدوی و محبوبه نجات اعضای گروه اعزامی از مرکز بهداشت شهرستان سمنان بودند که با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه، اقدام به غربالگری کارکنان این ستاد از لحاظ ابتلا به بیماری دیابت و پرفشاری خون نمودند.
این اقدام به همت مرکز بهداشت شهرستان سمنان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه انجام شده است.