اجرای برنامه پویش پاکسازی و لایروبی جداول و شستشوی سطل های زباله در شهرستان گرمسار

اجرای برنامه پویش پاکسازی و لایروبی جداول و شستشوی سطل های زباله در شهرستان گرمسار


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پویش پاکسازی و لایروبی جداول و شستشوی سطل های زباله با همکاری بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گرمسار و  شهرداری های گرمسار و ایوانکی اجرا شد.
 
این اقدام به مناسبت روز شمار دوم هفته سلامت با عنوان "محیط سالم، جامعه سالم با مشارکت مردم و روز محیط زیست" در راستای ایجاد شهر و محیطی سالم و پاک برای حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از بروز و شیوع بیماری های واگیر و جلوگیری از رشد و تکثیر حشرات و جوندگان ناقل بیماری به ویژه ناقل مهاجم زیستی (پشه آئدس) انجام شد.
 
 
  • کد خبر : 55806
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *