آیین تکریم مدیر و معارفه سرپرست مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراسم تکریم دکتر سید حسن تقوی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و معارفه مهندس صادق محمدی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۴ با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و دانشگاهی در سالن شهید سلیمانی مرکز همایشهای دانشگاه دامغان برگزار شد.
در این آیین، حجتالاسلام و المسلمین رستمیان امام جمعه معزز دامغان، دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نوچه ناسار فرماندار شهرستان دامغان، دکتر محمدی مشاور ریاست دانشگاه، دکتر سید حسن تقوی مدیر سابق و مهندس صادق محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان وجمعی از مدیران ومسئولان شهرستانی و دانشگاهی حضور داشتند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن اشاره به چشمانداز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بر ضرورت بازنگری در ساختارهای مدیریتی، بهبود بهرهوری منابع و ارتقاء خدمات سلامت در شهرستان دامغان تأکید کرد.
دکتر علی رشیدی پور از تدوین "سند توسعه و پیشرفت سلامت شهرستان دامغان" با مشارکت نخبگان، مسئولان محلی و کارشناسان حوزه سلامت خبر داد و این سند را نقشه راهی برای شناسایی علمی و هدفمند اولویتها، ظرفیتها و چالشهای حوزه سلامت شهرستان دانست.
وی سلامت مردم را سرمایهای اجتماعی و زیربنای توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: با تقویت زیرساختها باید در راستای تحقق اهداف نظام سلامت کشور گام برداریم. در این مسیر، حمایت همهجانبه از تیم مدیریتی جدید شبکه بهداشت دامغان بسیار حائز اهمیت است.
سرپرست دانشگاه از خدمات ارزنده دکتر تقوی بهعنوان مدیری اخلاقمدار، پرتلاش و مورد احترام مجموعه دانشگاه تقدیر کرد و برای ایشان در مسئولیتهای آینده آرزوی توفیق نمود.
در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاشهای دکتر تقوی قدردانی به عمل آمد و حکم انتصاب مهندس صادق محمدی بهعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان دامغان از سوی دکتر رشیدیپور به وی ابلاغ شد.
همچنین در بخشی دیگر از این مراسم، حکم انتصاب دکتر غلامرضا محمدی به عنوان مشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان در امور دانشگاه به ایشان اعطا گردید.