آزمون جامع بهورزی در مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آزمون جامع بهورزی از ارائه دهندگان خدمات سلامت سطح ۱ شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزار شد.
آزمون جامع سالانه با حضور بهورزان، بهبخشان، مراقبان سلامت، مراقب ماماها و ماماهای پزشک خانواده شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر و با میزبانی مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان برگزار شد و در این آزمون ۶۰ مراقب سلامت ماما، ۲۹ بهورز و بهبخش، ۲۰مراقب سلامت و ۶ ماما پزشک خانواده از ۳ شهرستان در دو نوبت مجزادبه رقابت پرداختند.
برگزاری آزمون جامع بهورزی به صورت سالانه، فرصت خوبی برای سنجش توانایی نیروهای ارائه دهنده خدمت است و زمینه مناسب برای شناخت نقاط ضعف و قوت و اولویت بندی نیازسنجی آموزشی موردنیاز و برنامهریزی برای آموزشهای سال آینده را فراهم میکند و همچنین تمامی مربیان مرکز آموزش بهورزی و کارشناسان ناظر واحد گسترش و ارتقا سلامت شهرستان سمنان بر برگزاری این آزمون نظارت داشتند.
این برنامه توسط مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان برگزار شد.