آزمون جامع بهورزی در مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه برگزار شد

آزمون جامع بهورزی در مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آزمون جامع بهورزی از ارائه دهندگان خدمات سلامت سطح ۱ شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزار شد.

آزمون جامع سالانه با حضور بهورزان، بهبخشان، مراقبان سلامت، مراقب ماماها و ماماهای پزشک خانواده شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر و با میزبانی مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان برگزار شد و در این آزمون ۶۰ مراقب سلامت ماما، ۲۹ بهورز و بهبخش، ۲۰مراقب سلامت و ۶ ماما پزشک خانواده  از ۳ شهرستان در دو نوبت مجزادبه رقابت پرداختند.

برگزاری آزمون جامع  بهورزی به صورت سالانه، فرصت خوبی برای سنجش توانایی  نیروهای ارائه دهنده خدمت است و زمینه مناسب برای شناخت نقاط ضعف و قوت و اولویت بندی نیازسنجی آموزشی موردنیاز و  برنامه‌ریزی برای آموزش‌های سال آینده را فراهم می‌کند و همچنین تمامی مربیان مرکز آموزش بهورزی و کارشناسان ناظر واحد گسترش و ارتقا سلامت شهرستان سمنان بر برگزاری این آزمون نظارت داشتند.

این برنامه توسط مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان برگزار شد.

  • کد خبر : 52504
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر