آخرین جلسه پیام گزاران سلامت شهرستان سمنان در سال 1402 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آخرین جلسه پیام گزاران سلامت شهرستان سمنان در سال 1402" در منطقه آهوان برگزار شد.
در این جلسه که به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری در مرکز امداد و نجات جمعیت هلال احمر واقع در منطقه آهوان برگزار شد، در ابتدا علی پور رئیس جمعیت هلال احمر ضمن خوش آمد گویی به حاضران، در خصوص ارائه خدمات مراکز امداد و نجات جاده ایی آموزش های لازم را به پیام گزاران ارائه نمود.
بازدید از کاروان سراهای شاه عباسی و صفویه و کاشت نهال به نام و یاد شهدای گرانقدر هلال احمر توسط پیام گزاران، از دیگر برنامه های اجرا شده بود و این برنامه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت با همکاری هلال احمر شهرستان سمنان و اداره منابع طبیعی برگزار شد.