3منتخب کشوری اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی استان سمنان در نوروز 1403توسط وزیر بهداشت مورد تقدیر قرار گرفتند.

3منتخب کشوری اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی استان سمنان در نوروز 1403توسط وزیر بهداشت مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان اورژانس کشور، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونان و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این همایش از مجتبی مهری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار، حسین شیخی مسئول پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای لاسجرد شهرستان سرخه و سیده شهرزاد احمد پناهی کارشناس عملیاتی و مسئول پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بانوان و کارشناس مرکز ارتباطات،هدایت و پایش عملیات دانشگاه به عنوان منتخبین فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در طرح سلامت نوروزی ١۴٠٣ تجلیل و قدردانی شد.

  • کد خبر : 51620
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

فیلم بردار

تصاویر