کسب مقام سوم مسابقات صحرانوردی توسط همکار شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمنان

کسب مقام سوم مسابقات صحرانوردی توسط همکار شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مریم دوشابچی همکار شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه موفق به کسب مقام سوم در مسابقات صحرانوردی شد.

مسابقه صحرانوردی به مسافت 8 کیلومتردر روز جمعه 14 مهر ماه سال جاری توسط هیات دو و میدانی استان سمنان برگزار شد که مریم دوشابچی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه موفق به کسب مقام سوم ( دریافت مدال برنز ) با رکورد 42 دقیقه و 25 ثانیه  در رده سنی بزرگسالان شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان کسب این موفقیت را به بانوی ورزشکار دانشگاه تبریک عرض می نماید و برای وی آروزی موفقیت روزافزون دارد.

 

  • کد خبر : 46853
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *