پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز مهندس

  پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز مهندس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر دانائی رئیس دانشگاه، در پیامی، پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و «روز مهندس» را به تمامی تلاشگران این عرصه در دانشگاه تبریک گفت.


متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، توان و اراده ایران و ایرانی روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

پنجمین روز از اسفندماه در پاسداشت دانشمند فرزانه ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده که فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی این متخصصان متعهد است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1400 شهید مهندس، فرارسیدن روز مهندس را به یکایک مهندسان ایران زمین به‌ویژه مهندسان شریف مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از جمله مهندسین پرتلاش حوزه آمار و فناوری اطلاعات، توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی، مهندسین تجهیزات پزشکی و تمامی جامعه مهندسین دانشگاه که در یک سال گذشته دوشادوش تمامی مدافعان سلامت و با تمام توان در مقابله با ویروس منحوس کرونا و همچنین در اعتلای بیش از پیش دانشگاه گام برداشته تبریک عرض نموده و برای همۀ عزیزان توفقیات روزافزون را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

 دکتر نوید دانائی

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 30706
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *