آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار برگزار شد

آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شامگاه سه شنبه بیست و چهارم فروردین ماه سال 1400، آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

در این آیین که جمعی از مدیران مرکز نیز حضور داشتند، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر چگینی و ارج نهادن به زحمات وی، از خدمت صادقانه دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در دوران تصدی سرپرستی این مرکز قدردانی نمود.
 
دکتر دانائی رئیس دانشگاه با آرزوی موفقیت برای دکتر مجید گلینی سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار به خاطر قبول این مهم در شرایط بحرانی کنونی، بیان داشت: رضای خداوند متعال و خدمت به مردم در اولویت خدمت رسانی می باشد و  خواستار حمایت های سایر مدیران علی الخصوص مدیر شبکه بهداشت و درمان از مجموعه بیمارستان شد.
 
وی در ادامه از موفقیت های سال گذشته در بیمارستان معتمدی سخن به میان آورد و با قدردانی از تیم مدیریتی بیمارستان از دکتر گلینی خواستار بهره‌مندی از امکانات بالقوه شهرستان گرمسار به ویژه نیروی انسانی کارآمد و بهره مندی از تجارب همکاران، در توسعه هدفمند بیمارستان شد.
 
در پایان دکتر دانائی با اهدای لوح سپاس به دکتر عرب آرادانی و ابلاغ سرپرستی بیمارستان معتمدی به دکتر گلینی، از خدمات این عزیزان تقدیر و از ایزد منان آرزوی موفقیت در تمام عرصه های کاری را مسالت نمود.
  • کد خبر : 31411
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *