نشست شورای مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه دهم مرداد ماه سال جاری نشست شورای مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در دفتر این معاونت برگزار شد.
با توجه به برگزاری جلسه هیات امناء دانشگاه در روز یکشنبه هشتم مرداد ماه 1402، دکتر داریوش پهلوان در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جلسه هیات امناء به ویژه گزارش بودجه تفصیلی 1402 بیان نمود و مدیران حوزه معاونت توسعه گزارش عملکرد سه ماهه اول سال 1402 واحد خود را ارائه نمودند.
همچنین مقرر شد مدیران حوزه معاونت توسعه فرآیندهای واحد خود را به روز رسانی کرده و در جلسه آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
لینک کوتاه خبر :