جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 26 خرداد ماه 1404، جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه با حضور دکتر رشیدی پور سرپرست دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه اعضای کارگروه به مرور مصوبات جلسه قبل پرداخته و پیرامون درخواست های واصله به دبیرخانه کارگروه و تسهیل و تسریع در پیشبرد اجرای دستورالعمل ها تبادل نظر شد و تصمیم لازم در راستای موارد بیان شده گرفته شد.
لینک کوتاه خبر :