پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان جهان به ویژه جامعه دانشگاهی ایران، اساتید معزز و همکاران ارجمند این دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام تبریک رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة
پروردگار منان یک بار دیگر توفیق خود را شامل حال بندگان مومنش ساخت تا برکت ماه میهمانیش را از صمیم دل و جان تجربه کنند و اکنون، از گذر یک ماه عبادت و بندگی، طعم دلنشین استجابت، کام مومنان را شیرین می سازد. ماه مبارک رمضان، زیباترین جلوه ارتباط انسان با معبود باریتعالی و نمود روشنی از گشایش درهای رحمت به روی مومنان است و بی شک آنان که برکت رمضان را به دل و جان فراخواندند، اکنون با قلبی آکنده از ایمان و باور، عید فطر را به سرور می نشینند.
ماه مبارک رمضان، موعد ارزشمندی از گشایش در رحمت خداوندگار مهربان عالم بود تا معصیت ها رنگ بخشش گیرد و باره توشه ای از مغفرت، عید سعید فطر را جشن بگیریم و عید سعید فطر، پاداش خداوند متعال به مؤمنان، روزه داران و شب زنده دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامه اعمالشان به ثبت رسانده اند و به تهذیب و تزکیه نفس خود پرداختند.
عید فطر به راستی که روز عزیز و خجسته ای است، روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها بر گزیده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آورند. از خداوند منان می خواهم که برکات این ماه مبارک را به عنوان ذخیره معنوی ارزشمند، در حیات دنیوی و اخروی یکایک ما بندگان به ویژه مدافعان سلامت که با زبان روزه در حال خدمت رسانی به بیماران بودند، جاری نموده و عبادات همه مومنان، قبول درگاهش باشد.
اینجانب باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان به ویژه جامعه دانشگاهی ایران، اساتید معزز، همکاران گرامی و دانشجویان محترم دانشگاه علوم پزشکی سمنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رئیس دانشگاه