جلسه کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 3 دی ماه 1402، جلسه کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه علی بابائی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه گزارشی پیرامون وضعیت خوابگاه ها و خانه های سازمانی دانشگاه و درخواست های واصله برای استفاده از خوابگاه و خانه سازمانی ارائه نمود و در ادامه اعضاء کمیته پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مباحث مطرح شده، تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.
گفتنی است: کمیته اسکان دانشگاه، کمیتهای متشکل از معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، معاون درمان، معاون آموزشی، مدیر اداره حراست، مدیر اداره حقوقی و مدیر امور پشتیبانی و رفاهی است.
لینک کوتاه خبر :