دوازدهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دوازدهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) با حضور دکتر قدس رئیس ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کسائیان دبیر این ستاد و معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این ستاد در روز چهارشنبه 22 آذر ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبلی قرائت شد و مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه روسای کمیته ها گزارش اقدامات خود و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه و مرکز بهداشت شهرستان سمنان در خصوص نظام ارجاع الکترونیک نکات قابل توجه خود را ارائه نمودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) در دانشگاه، بیان کرد: علی رغم مسائل موجود در روند اجرایی این برنامه در حوزه های تحت پوشش دانشگاه، باید تمامی اعضای ستاد اجرایی و روسای کمیته ها بیش از پیش در راستای اجرای کامل برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع براساس شرح وظایف محوله اهتمام ورزد.
دکتر کامران قدس ادامه داد: مسال موجود در این راستا توسط ستاد اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت همزمان به ستاد هماهنگی استان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتقال داده می شود تا راهکارهای لازم درراستای رفع این مسائل ارائه شود.